Lotter någon?

HEJ!
Är nästan precis hem kommen ifrån Fellingsbro där man har säljt korv och kaffe bröd. I kyla. Inte najs. Men ska man samla in pengar så ska man ju!
Erica och jag gick och sålde lotter, eller försökte i alla fall? Alla sa:
Nej.
Nej, jag vinner aldrig.
Nej, jag har inga pengar.
Posetiva  personer, neee inte precis..?
Endast en person sa nej tack. EN!
Men vi sålde över 700 korvar och massa kaffe, bullar, kakor och dricka. Vi målade även ansiktsmålning och hade fiskedamm :)

Igår var det ju valborg och den spenderades hos Erica där jag och min familj åt mat. Sen drog jag ner till brasan och möte upp Jossan. Så där var vi ett tag och sen tillbaka till Erica. Mycket trevligt :)

Nu ska jag äta pizza!
Bilder från idag kommer sen :)

Lady Antebellum Need you now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0