godis och pojkvän

Hej!
Skolan idag var riktigt skön. Svenska, film och idrott :) Sen slutade vi vid ett.
Idag fick vi även reda på att när vi kommer tillbaka efter sommarlovet så kommer vi bara vara 2 arbetslag.
9AB och 7ABC kommer att bli ett arbetslag och 9CD och 8ABC blir ett arbetslag.
Detta betyder... INGEN MER ERIK ZAUNSCHIRM I MATTEN!! WOHO!!!
Happy face :D:D
Fast det betyder också att Tomas, den bästa SO läraren som finns kommer att ha 9CD och 8ABC. :(
Inget woho och happy face på det :(
Dessutom kommer jag att få en ny handledare, Eva som vi har i Fysik :)
Det är massa mer, men det orkar jag inte att ta. :)

Efter skolan följde jag med Amanda till tågstationen där vi satt och åt godis och väntade på att hennes pojkvän skulle komma med ett tåg. Han missade första så vi åkte hem till henne och väntade. Sen tillbaka och hämta honom. Då åkte jag hem.
Nu sitter jag här och ska titta på Bella och Tyra show!

Kommentarer
Postat av: daniella

assssssssssso?! WTF? Vi kommer iofs ha thomas fortfarande, men endå?? Och Eva är ju våran handledare, hur blir det då???!?! ;o Hallååå wierd :S

2010-05-07 @ 20:01:24
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0