dåligt

Hej, hade inte tid att blogga igår. Skolan först, skulle ha slutat vid tjugo i fyra men Ingalil var sjuk igår och dom hade inte fixat någon vikarie så vi i franskan fick sluta! Naajs! Så jag cyklade hem och byte kläder (hade allderes för varma kläder på mig. På morgonen var det typ 10+, när jag kom hem var det 23+.) och drog ner till stationen och tog tåget in till Örebro och gick på stan ett tag. Sen åt jag mat på La Baguette där jag mötte Emelie och hennes familj så åt med dom :)
Sen gick jag till Behrns och kollade på ÖSK-Trelleborg. ÖSK vann med 2-0 hääärligt! Riktigt bra fotboll, härlig stämning på arenan och ett härligt väder! Kan men be om någon mer?
Sen hem och sova.
Idag så var jag i skolan, like ever. Men jag slutade kl två, för då kom mamma och hämtade mig och vi åkte in till Örebro och var hos tandläkarn. Så nu ska dom kolla på bilder och sånt och se vad dom ska göra med mina tänder!
Sen åkte jag hem, fast jag höll på att missa tåget för jag hade inga pengar på mitt kort och ja.. MEN, jag hann!
Sen när jag kom hem åkte jag på träning i den underbara värmen och nu sitter jag här :)
Och nu ska jag gör läxor. Bilder från igår kommer!

Owl City Cave in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0