back!

Hej och hallå!
Hemma nu ifrån konfa lägret. Har varit jätte kul! Här följer en sammanfattning:
Åkte kl 9 i torsdag från frövi med hela gänget. Framme vid tolv. Sen åt vi mat och fixa rummen. Sen skulle vi paddla kanot. Det gick ju bra för vissa och... Eh, ja mindre bra för andra ;)
Sen mat kl 6, nattvard och fritt.
På natten skulle vi gå över till killarnas hus, men vi skulle gå igenom fönstret. Jag hoppade ut först, vänder mig om och ser att killarna står och lysser på mig med sina mobiler. Plöstligt hör jag någon ropa:
- Busted!
Amanda säger åt mig att säga åt dom att hålla käften. Så jag ropar att dom ska hålla käften.
Då hör jag:
- Var ska ni någonstans?
Jo, visst är det nattvakten/ledaren som stod där och lös med ficklampan. Amanda sa åt mig att stå still och vara tyst. Så där stod jag ca 2 min utan att säga något. Sen sa jag att vi ville ha lyft (?) och att vi trodde att vi fick vara ute. Men det var bara att gå in.
Sen sov vi.
Igår vaknade vi åtta då vi halv nio åt frukost. Sen "skogsklätrade" vi. FAN VA KUL DET VAR! 20 meter upp i luften skulle man gå olika stationer. LOVE IT!!
Sen åt vi mat och hade fritt. Sen gick vi tipsrunda i skogen. Sen fritt igen och mat. Sen fritt igen.
Haha, skrattade så att jag trodde att jag skulle dö av skratt när Niklas och Joel berättade historier om vad dom gjort i livet. " Jag dödade en älg gjord av guld en gång. Jag stirade den rakt i vitögat och så dog den".
Haha!
Sen fritt och somnade väl vid halv fyra.
Upp och hoppa kl åtta och frukost halv nio igen. Packa och städa. Mat igen och sen väntade en bussresa hem.
Förövrigt har det regnat på oss typ hela helgen.
Men när jag kom hem var det 23 grader varm. Fram med shorts och linne!
Har precis ätit grillat med min familj och ska nog kolla på sommarkrysset nu.
Bilder kanske kommer :)
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0