ajj..

Hej, nu undrar nu säkert varför jag skriver nu? Är jag inte i skolan? Nej, och jag ska berätta varför.
Mensvärk.
Jag vaknade imorse tio i sju, trodde jag. För när jag kollar på klockan i badrummet ser jag att klockan är fem i halv åtta. Panik. Upptäckte även då att jag har mens, men inga problem med det. Går ner och tar en iprem och gör mig i ordning.
Hinner inte äta frukost, men vi skuller ändå göra mackor på franskan som var på morgonen.
Tar min cykel och cyklar iväg mot skolan. När jag har cyklat ca 100 meter börjar magen värka så in i helvete!
Men jag cyklar vidare. När jag kommer till skolan känner jag att jag fan inte orkar gå, mår illa och magen värker ännu värre!
När jag börjar gå upp till skolan så känns det som att benen bara viker sig framför mig. Så jag sätter mig ett "lusthus" som vi har i skolan och försöker att sätta mig på ett bekvämt sätt så att mensvärken ska släppa. Men inte fan gör den det!
Försöker med allt, ligga ner, stå, gå. Inget hjälper. Ringer mamma och säger att hon måste hjälpa mig, så hon kom och hämtade mig. Amanda kom också ett tag, Fredrik med :) Tack!
Så mamma kommer och hämtar mig och vi åker till vårdcentralen för mamma hade inga starkare mediciner hemma. Så jag fick åka in på deras akutmotagning?
Där fick jag någon tablett och så mådde jag bättre. Fy fan vad skönt det var!
Så idag har jag gjort läxor och körtest. Nu är jag klar med A och B :)

Men nu ska jag snart gör mat och sen vid kvart över fyra drar jag upp till linde och har sista körlektionen. Men innan ska jag gör ett körtest där uppe :)
Just! Ikväll spelar ÖSK mot Helsingborg!

Salem Al Fakir 4 O'clock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0