Vår premiär!

Hej, skolan idag gick snabbt. På slöjden satt jag, Kricken, Jossan, Kennie och Stoffe utan för i koridoren och värmde oss i solljuset som sken igenom fönstren! Skönt!
Slutade tre idag, då cyklade jag hem. Har tagit det lugnt bara, fast har frusit som tusan! Brr...
Idag hade jag en vår premiär! Jag använde min skinnjacka! :) Nu är allt våren på väg!
Vid sex kom mamma hem och hon hade köpt Balerina Kladdkaka! Har nyss smakat på dom och kan bara säga att I love it! Och dom blir godare om man doppar dom i mjölk :)
Nu ska jag skriva teknik rapport, weei..
Imorgon ska jag på min första moppekurs i Linde. Så det kanske inte blir någon uppdatering, men jag ska försöka!

Pitbull feat Akon Shut it down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0