Torsdag

Hej, förlåt för mitt deppo inlägg igår. Var bara inte på humör. (Det händer inget speciellt tgår bara så att ni vet ;))
Men idag är jag det! :D
Först skolan. Hände väl inget speciellt förutom att jag bjöd min klass på kladdkaka! Och vi hade kör :)
Efter följde jag med jossan hem, vi åt lite kladdkaka som vart över. Resten fick hennes bröder :)
Sen tror vi på träning, åh jävlar vilken träning vi hade idag! Fysträning hela träning! Men alla tog sig levande igenom det! Sen körde vi en skottövning på mej. Träningen var verkligen skit kul!
När jag kom hem hade mamma gjort våfflor! MUMS!!
Nu ska jag fortsätta att bada coh lyssna på musik, just nu går älskade John Mayer Who Says!
Har inte bestämt mej om jag ska kolla på Criminal minds eller Bella & Tyra show. Tror att det blir Criminal minds, Bella och Tyra show är ju på internet, så det kollar jag på en annan dag! :)

Rascal flatts Life is a highway


JAG HAR HITTAT MIN UGGS!! :D:D:D

Kommentarer
Postat av: jack

Tack för kladdkakan Alicia.

2010-03-11 @ 20:38:06
Postat av: daniella

Och jag som inte kunde vara med på träningen! :((

Jag som ville ju. ):

Jag kunde väl, men kände att läxorna var viktigare ;p

2010-03-11 @ 20:51:01
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/
Postat av: Alicia

Varsågod Jack! :)

2010-03-12 @ 14:54:31
URL: http://aliciascloset.blogg.se.
Postat av: Alicia

Ajdå :/

2010-03-12 @ 14:55:07
URL: http://aliciascloset.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0