Tidig morgon

Godmorgon!
Jag har varit vaken sedan kl 7, med gick inte upp fören vid 8. Inte så härligt efter som att det är lördag..
Idag ska jag och jossan döma i futsal. F 10-11 ska ha träningsmatch. Sen ikväll åker hela familjen till Cim, Oliver och Wilma och kollar på finalen i Melodifestivalen! Mej spelar det ingen roll vem som vinner, bara det inte är Jessica Andersson eller Anna Bergendal. Tror inte deras låtar kommer att funka. Fast jag håller lite extra på Eric Saade och Ola.
Vem tycker du ska vinna? :)

Nej,  nu ska jag äta frukost. Tittar ut i fönstret och solen och en klar blå himmel. Tror att jag tar min rosa cykel ner idrotthallen!

Eric Saade Manboy


Hej snygg?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0