Kvinnornas dag!

Godkväll!
Kom hem från träningen för ca 1 timme sen. Har hunnit äta och sitter nu i badkaret. Ska nog snart gå upp.
Hela dagen idag har jossan och jag suttit i cafeterian. Mycket uppskattat!
Vi har gjort mackor och spelat yatzi (?). Var bara tvungen att gå på h-tid, idrotten och franska!
Sen efter gick jag, jossan, sara och daniella till idrottshallen. Haha, vi lekte lite snön. Eller mest jossan och sara ;)
Sen träning och sedan hem.
När jag kommer upp ur badet ska jag kolla på Couger town som är inspelat. Mamma sa att det var hur kul som helst! Mitt betyg kommer senare! :)
Nej, nu ska jag fortsätta att lyssna, och även sjunga ibland, på musik! Just nu rullar Neo Human Frontier!

Eftersom att det är internationella kvinnodagen idag så är det ju
självklart att dagens låt är Oh pretty women av Roy Orbison


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0