I just HATES mondays!



Exakt! Denna dag har bara varit skit. Och det började i går natt. Jag skläckte väl vid elva men kunde jag somna? NEHE DU! Låg vaken till halv ett..
Sen upp och hoppa vid kvart i sju. Allt gick bra tills jag ska cykla till skolan. Först upptäcker jag att mitt styre är snet, men det gjorde inte så mycket. Det är när jag är 500 meter som jag upptecker att... Japp, själv klart har jag fått punka!
Cyklade sista biten till skolan och kom till skolan. Och på första lektionen, som är H-tid, så får vi tillbaka våra Teknik redovisningar. Jag gick in för 100% för att få behålla mitt VG, som jag har i teknik, men nej. G+..
Weei.. Så byebye VG..
Sen rullade dagen på hyfsat bra. HK-läxan gick ganska bra och så hade vi kör!
Men sen, när det är dax för matte, så kommer smällen igen. Vi fick tillbaka våra matteprov. Jag fick 12 av 25.. Alltså G. Jag har även VG i matte, så det kommer säkert också sänkas. Fast Erik säger att jag förkännar VG så vi får väl se. Sen på Franskan fick vi glass! Ett plus i alla fall :)
Sen slutade vi och jag, jossan, daniella, Lena, Eve och Sara gick ner och satte oss i elevhalen. Och bara så där, får jag värsta hesa rösten?! Och träningen gick ju också mindre bra, vi hade första grusträningen idag! I regnet och kylan..
När jag kommer hem åt jag mat och nu badar jag. Följer matchen mellan ÖSK-Mjällby. Mjällby leder..?
0-1.
En posetiv sak är att sajten medietakeout.com har fått uppgifter om att Beyoncé och Jay-Z ska bli föräldrar, med andra ord Beyoncé är gravid! Om det nu är sant :) 
Dom kommer garanterat blir jätte bra föräldrar tror jag!

Nu blev det 0-2 till Mjällby. Skämt...


Calle Kristiansson Bad day. Han kan alltid få mej på bra humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0