Home

Hej, kom hem för några timmar sen. Moppe kursen gick bra :)
Igår var det chill dag i skolan. Inte så jobbig. Tog sällskap hem med Emma :)
Sen kl sex gick jag på domar utbildning(fast fattar inte hur man ska gör anmälan. Jossan, hjälp?! :))
Idag slutade vi vid halv tolv, då följde jag och Emma med Amanda hem till henne och träffade hennes pojkvän, måste bara säga att dom är föör söta ihop!
Sen gick jag hem och skrev på svenska uppsatsen som ska vara klar imorgon. Har bara lite kvar att fixa och det gör jag imorgon!
Sen iväg på moppe kursen och nu sitter jag och kollar på CSI-triologin.
Imorgon är det handbolls finalerna! 8B VS 8D.
Vi ska låna in Emma och Lisa för att vi är förfå.
Sen på kvällen ska jag, Amanda och Emma till kyrkan, huhu vi är ska vara lite kyrkliga! ;)
Vi får se hur det går!
Nej, nu ska jag fortsätta att kolla på TV!


Adam Lambert Whataya want from me
HELT GRYM LÅT SOM JAG KOMMER ATT SPELA SÖNDER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0