Helgen

Hej!
Förlåt för sämsta uppdateringen i helgen. Men har helt enkelt inte haft tid!
För i fredags var det först skolan och efter drog jag hem till Amanda och senare kom Jossan. Hos Amanda fixade vi oss och åt mat. Sen drog vi till matsalen där vi skulle ha disco för 0-6. Fan 200 ungar :o
Shit, när dom spelade Manboy med Eric Saade(som förövrigt äntligen har kommit ut på Spotify! :D) så dansade alla ungar. Eller dansade och dansade. Dom sprang mest runt? Hjälp..
Vi drog hem vid elva och då gick jag och la mej, för att på lördag gå upp klockan sju på morgonen och åka till Fellingsbro och spela cup. Det gick ju mindre bra för mitt lag, men en andra plats för lag blå! Grattis igen!
Träffade även Hanna! :)
Kom hem vid halv fyra, då badade jag och sen gick vi till Erica och kollade på Andra chansen i Melodifestivalen som ju var i just Örebro! Trevligt! :)
Gick väl och la mej vid tolv.
Idag har jag bara städat. Tror att jag snart ska kolla på En riddares historia. Heath Ledger är ju med, ni vet han som tog livet av sig. Han har ju varit med i filmer som 10 orsaker att hata dig och Batman The dark knight. The dark knight var ju den sista filmen han gjorde.
Ska nog se den med :) Mer än så blir det inte idag!
Imorgon ska jag och Jossan stå i cafeterian hela dagen! NAJS! Sen kanske DM träning, har glömt att säga att jag blev uttagen!, och sen träning med laget :)
Nej, film next!

Jeff Buckley Hallelujah


Han var ju för snygg, okej kanske inte på Batman då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0