Härliga jävla måndag.

Hej, live från badkaret. Har tänkt på en sak, jag bada fan varje måndag? Så jekla naaajs!
Måndag igen då.. Skola med bara plugg ämnen. Efter var det fotbollstränig. Vi stod ut i kylan i en halv timme.. Weei.. Great i alla fall med träning! Fast så jävla tråkigt att Lovisa har flyttat till Kalmar :(:(:(:(
WE MISS YOOOOU!<33333
Imorgon väntar ett matteprov, som jag ungefär kan? Det är så här att min matte lärare har genomgångar hela lektionerna.. Sen förväntar han sig att man ska göra två kapitel i veckan. Lätt att göra det när man inte får jobba på lektionerna?!
Vi får väl se hur det går imorgon, provet är om procent och bråk.
Jag döööör! -.-

Petter feat Magnus Carlsson Du gör min dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0