Ganska så fel?

Hej!
Har inte hunnit skriva idag, för imorse kl åtta åkte jag med Jossan till Fellingsbro och kollade på när hennes lillebror spelade Fellingsbrocupen. Dom kom två! Grattis till dom :)
Kom hem vid ett, då fixade jag lite på mitt rum och sedan cyklade jag ner till ICA och handlade risifrukti tills imorgon då det är DM. Jag köpte även Melodifestivalskivan!
Så nu har ag bränt över alla bra låtar till mobilen :)
Och nu ligger ajg i min säng med datorn i knät och lyssnar på underbara John Mayer!
Igår var jag ju hos Cim, Oliver, Wilma och Mia, nu skrev jag dej Mia! :), kollade på finalen i Melodifestival. Och vilken skräll. Anna Bergendahl vann?! Jag gillar låten, men tror seriöst inte att den kommer att gå hem i ESC.
Jag vart så arg. Det fanns så många bättre! Ola, Eric Saade och inte minst Salem?!
Läste i aftonbaldet i dag att läsarna tyckte att det var fel låt som vann. Tidigare i veckan hade aftonbladet gjort en undersökning om vem du skulle rösta på i finalen. Och gissa, då ville ca 47 % att Anna skulle vinna?!
Bestäm er!
Menmen, jag säger bara så här. Skyll inte på Anna om det går dåligt i ECS svenska folket..
Fast vem vet, vi kanske går och vinner hella skiten, om Anna gör det kommer jag bli förvånad.

Men annars var showen great! Eric lika snygg som alltid och Björn Gustavsson var med i Salems nummer! :D:D WIHO!!

Vad tyckte ni kära blogg läsare, vann rätt låt?



Kommentarer
Postat av: daniella

Min lillebrors lag vann :D

OOOh, kan inte du lägga in Salems låt på datan och sen skicka den till mig? (a)



Jag tyckte att Annas låt var bra, men jag ville inte att hon skulle vinna direkt. Men tror inte att Eric heller skulle komma sååå långt i ESC, men längre än Anna iaf :)

2010-03-14 @ 18:05:29
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/
Postat av: Alicia

Klart jag kan :)

Håller med dej! :)

2010-03-14 @ 18:09:58
URL: http://aliciascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0