Värmland

Hej!
Nu ska jag berätta vad som hände i värmland!
Kom upp till värmland och kusinerna vid sju. Då cyklade vi och badade i sjön. Inget mer hände den dagen :)
På midsommarafton åkte vi in till sune och fikade och kollade lite. Jag fix ett par leggings med hjärtan på! Som jag har letat! Och nu är dom mina! :D
Sen åkte vi hem och åt midsommar mat, sill, potatis och skinka! Sen körde vi fem kamp, barnen vann, och gjorde kransar! Sen fortsatte kvällen på, mycket trevligt! :)
På lördag vaknade jag med mina 48 bett. vid halv elva drog vi alla ner till stranden och badade i det fina vädret!
Sen hem oh spela spel, på kvällen cyklade jag och tilda och plockade blommor och vi spelade kubb. Kollade även på fotboll.
Sen igår så åkte vi till sune vattenland! Gud vad kul vi hade! Jag, oliver och amanda åkte allt, eller inte fritt fall ;), och hade jätte kul!
Sen vid fem så åkte vi hem till frövi.
Det var nog allt!
Nu ska jag försöka att få tag i jossan! :)
Nu kommer lite bilder från i lördags!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0