Örebrocupen 2 och 4

Hej!
Sista dagen på örebrocupen idag, åkte in och kollade på när tjejerna spelade semifinal vid halv 8. Vi förlorade tyvärr med 3-0. Så de blev en 3:e plats, inte dummt alls! Så till alla i laget, MYCKET BRA SPELAT TJEJER!! :D
Sen var jag kvar och kollade på finalen med jossan och amanda. Kumla vann över Sollentuna, så jävla rätt!
Och nu ska jag kolla på New Moon var ett tag sen!
Men först ska jag berätta lite snabt om vad som hände i fredag.
Vi spelade första matchen mot Sollentuna kl 9. Vi var riktigt taggade, och vann matchen med 1-0! Emelie gjorde ett mycket snyggt mål :)
Andra matchen var kl 1 så vi mötte Latorp/Lekeberg/Garphyttan. Fortfarande taggade och även den matchen vann vi, den här gången med 2-0! Emma och Sanna gjorde mål den matchen.
Sen åt vi lunch på Ömans kök och tog det lugnt.
Men kl 6 var det dags att tagga om till den sista matchen för dagen då vi mötte Skogås/Trångsund och även den matchen vann! Nu med 3-0! Emma, Lisa och Sara gjorde mål!
Så den dagen vann vi alla matcher, kanon spelat tjejer! Jätte kul att se er spela, jag var inte med och spela pgd av skadan i torsdags,!
Nej, nu ska jag sätta i gång filmen, ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0