grattis!

Hej, vill börja med att säga grattis till min söta och bästa vän Amanda som blir 15 idag!
Hoppas att dagen har varit hel bra!
Idag har jag dömt poolspel för FP-03. Gick bra det i värmen!
Sen åkte jag till amanda och lämnade min present till henne. Dom bjöd på fika så jag amanda och hennes pojkvän Tom.
Sen åkte jag hem och målade med Erica, i värmen. Naaaaaaaaajs!
Sen har jag bara chillat. Blev ingen träning ikväll så..
Ikväll tror jag att jag ska kolla på Ett monster till svärmor, den är bra! :)

Imorgon är det fotbollsturnering i skolan, taaaaggat värre!
Bara ynka 5 dagar kvar nu i skolan, can't wait!
Puusss

Kommentarer
Postat av: daniella

sv: yes, hon ska ha tjänst-ledigt (;

Det är ju därför ni ska ha eva som handledare väl ? ;p

Men jag vill att hon ska vara kvar, även om hon är riiiktigt dryg, för vi har inte en aning om vem vi ska ha i franskan nu ju (; Tänk om vi får tillbaka shirlay nu liksom ? ;o

2010-06-06 @ 22:22:02
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0