Grattis!

Har varit inne och kollat på örebrocupen idag med jossan, maja, erica, tom, PE, kajsa och johanna. Kollade på 93:ornas match, dom förlorade men bra spelat! :)
Och idag så har ju Victoria och Daniel gift sig, och jag är hur glad som helst! Jag älskar bröllop, jag spelade in själva vigseln bara för att se den! Vigseln var hur bra som, helst grätt som en barnunge! Hur gulligt som helst när Daniel grätt och Victoria nästa med, man ser verkligen hur kära dom är! Och Victorias klänning var jättefin!
Så jag kan bara säga grattis!

Imorgon är det dags för semifinal, taaaggggaaaattt!
Lovar, imorgon ska jag berätta om igår och allt annat! :)


Victorias bröllopsklänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0