SEE YOU ALL IN A WEEK!

Heej!
Har inte hunnit blogga idag heller, packat det sista och målat. Vid halv två kom Erica, Ellinor och Isak och åt lunch, jag bjöd på kasslersås och pasta! Blev bra det :)
Som sagt så åker ju jag på Sports camp i en hel vecka!
Så det blir garanterat ingen uppdatering, om nu jag skulle hitta en dator? ;)
Men SC ska bli otroligt kul!! Imorgon så kommer Jossan och hämtar upp mig och syrran (hon ska vara hos kussinerna)halv 9 och sen drar vi mot norrköpning! :D
Kan hända att jag hinner uppdatera en sista gång imorgonbitti, så kolla :)
Annars säger jag puss och kram och så ses vi om en vecka! :D
Nu drar jag and the family till sleipner och grillar!
Puuuuuuuuuuussssssssss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0