Snabbt inlägg!

Godkväll!
Imorse var det uppgång vid halv åtta för kvart över nio skulle man vara i kyrkan och vara med på gudtjänst. Efter gudtjänsten åkte jag och min familj till Marieberg! Mycket uppskattat från min sida!
Jag handlade:
- Ett par jeansleggins med skinn på. Kapphal
-
En väska. Kapphal
- En linneväst eller något liknande. Gina tricot
-
Ett par Convers för mina godispengar! Eurosko
Sen fick jag ett ny skidjacka+byxor från Intersport och en pyjamas från Kapphal.
Sen när jag kom hem så kände jag för att träna, så jag satte på musik och cyklade på våran spincykel i en timme. Väldigt skönt!
Nu sitter hela familjen och kollar på Johan Falk och den börja nu tror jag.
Bilder kommer imorgon av inköpen!
Puss och Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0