Papa don't preach

Hej, sitter på mitt rum med tända ljus och lyssnar på musik. Livet!
Gjorde förövrigt klart Veckans modeikon nyss, hann inte klart igår. Denna vecka var det verkligen en utmaning!
Idag har jag och min familj varit på IKEA. Mycket trevligt! In handlade en ny sopptunna, ramar och ljus.
Var även inne på Sko punkten, är hur sugen som helst på ett par lårhögaskor! Finns ett par på din sko som jag har sett och skulle vilja ha, tur att det snart är min födelsedag!
Ikväll ska jag kolla på Robinson och sista harry potter, det blir great!

Tröjan, linnet och strumpbyxorna är från Gina Tricot.


Idag fick jag lust att locka mej, så lockat blev det!
Jag lockar och plattar mitt hår med en plattång och locktång från
Björn Axen. Jag tycker den är jätte bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0