Otur, igen.

Jajamensan, bussen dissade mej idag. Igen. Jippi Nora buss.. Fick i alla fall gå till skolan, jag halkade och tog imot med onda foten. Menmen, imorgon ska jag försöka vara med på idrotten och på måndag kanske afro och fotboll.
Kom i alla fall till skolan en kvart försent, men mamma hade ringt och sakt att jag skulle komma försent så det var lugnt.
Hade matte prov på morgonen och det gick bra, franska läxan gick också bra och till sist Hk:n som också gick bra.
Åkte hem och sen kom mamma och skjusade upp mej, Amanda, Jossan och Emelie till Fellingsbro och tränade/kollade på träningen.
Sitter just nu och kollar på Made in Sweden och ska gå och lägga mej efter det tror jag.
Så puss och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0