Ishockey på högsta nivå!

Mina kära blogg läsare! Idag, 22/1, stannade bussen!! När jag kommer in säger busschafören: 
- Ja, jag fick ju ingen information igår.
Suck, och Botte, rektorn, hade ringt igår?! Nora buss är konstiga..
Skön dag i skolan, svenska, bild, idrott och SO. Idag var jag med på idrotten och det gick bra, så det blir nog fotboll och afro på måndag! Som jag har längtat!
Efter skolan gick jag och amanda hem till henne och sedan vidare till Fellingsbro för ishockey! Lärarna Vs Eleverna. Vet inte hur matchen slutade, men när jag och amanda gick stod det 4-5 till lärnarna tror jag?
Får fråga killarna på måndag. Det var i alla fall en bra match!
När jag kom hem så bakade jag kladdiskaka! Den ska jag äta ikväll. Nu ska jag fortsätta att kolla på handboll, sverige ligger just nu under med 23-21, men dom tar nog igen!
Nu kom jag på att ikväll spelar ÖSK träningsmatch mot Åtvidaberg på bern arena, där hade jag velat vara..
Veckans mode ikon kommer på söndag, orkar inte nu och imorgon drar jag till kussinerna och på kvällen kommer En del av familjen Sleipner.
Håll ut!


Kommentarer
Postat av: kossan!

glöm inte den tjugonde augusti! :D

2010-01-23 @ 21:57:51
Postat av: Erica

Jag var på ÖSK (suprise?) haha, men det var ingen rolig match. Så du missade inte mycket! :) 1-1.

2010-01-24 @ 10:47:00
Postat av: Alicia

Jossan, jag sak ALDRIG glöma 20 augusti! :)

2010-01-24 @ 11:00:46
URL: http://aliciascloset.blogg.se/
Postat av: Alicia

Haha, okej. Vilken tur då :)

Din älskling var ju med i tidningen dagen efter, på STORA bilden :)

2010-01-24 @ 11:01:47
URL: http://aliciascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0