Couse to night we gonna face the music

Godmorgon!
Pallade inte skriva igår, men var i alla fall i Norrköping och firade min kussin Maya som fyllt 8 år! Alla mina andra kussiner var också där, så det blev en hel del spring och lek. Men det var lugnt. Vi spelade Wii, hur kul som helst! Det ska jag önska mej i födelsedagspresent!
Sen kom vi hem vid sju, då åt vi mat ,utan familjen Sleipner. Marianne har drabbats av vinterkräksjukan, och sen kollade jag på Robinson och sen kollade hela familjen på Fantastic Four 2. Bra film :)
Idag ska vi ner till Marie och fira Carro som har fyllt 20!

Körde på "the office look" igår:

Deadem från Kapphal, shorta från Ellos.se, kavaj från Gina tricot,
kjol från H&M, skärp från Lindex, klocka från Ur och Penn.

Ligger nu i sängen i mjukisbyxor och denna snygga t-shirt från Rix Fm
festival 2008! Steek, I know (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0