Svenne

Hej!
Ingen uppdatering igår, hade fotbollscup hela dagen! Åkte från Frövi vid sju och kom hem vid tio. Vi kom till kvartsfinal, sen åkte vi ut. Riktigt kul faktist! Bra spelat tjejer :)
Idag väckte pappa mej vid ca halv sju, DET VAR JU ISHOCKEY!! Sverige-Finland! Missade första period, men resten såg jag :)
Sverige krossade Finland med 3-0. WIIHO!
Sen gick jag och la mej och sov till halv elva. Syrran vaknade vid tolv.
Nu ligger jag i soffan och kollar på Ellen DeGenere show.
Snart ska här laggas pannkakor!
Sen ska jag på fotbollsträning.
Den här veckan är det ju sportlov och mitt sportlov ser ut så här:


Alicia Keys Try sleeping whit a broken heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0