Stan

Hej, dagen bjöd på en skoldag med svenska, bild, idrott och SO. Jag, Jossan, Kristin och Josef hade ledarskap idag. Jag höll i fotbolls workout! Gick bra :)
Sen var det dax för SO prov om kristendomen. Gick också bra :)
När jag var klar med provet tog jag sällskap en bit med Amanda, haha. Jag ska aldrig mer i mitt liv gå ner för en brant backe täckt med snö ;)
Sen tog jag tåget in till Örebro. Gick till mammas jobb och bjöds på fika! Mums!
Sen drog jag upp på stan. Inhandlade presenter till två filurer, två fotbollsstrumpr och ett hårband!
Sen åkte jag hem med mamma och pappa.
Vi har nyss ätit pizza och nu ska kolla på Let's Dance!
Imorgon är det match mot GSBK, TAGGGA!

Veckans mode ikon kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0