Min premiär!

God kväll!
Förlåt för sämsta uppdatering idag. Här kommer i alla fall dagen.
Imorse var jag i kyrkan och sjöng. Jag sjöng The rose. Gick bra :) Mickan sjöng också, hon sjöng The greates love of all. Också bra! Hon hade även med sig sin pojkvän Dennis. Söta dom är ihop :)
Erica och min syster var också dä och kollade.
Efter åkte vi till blommaffären, där handlade jag blommor åt mamma, pappa och amanda.
Ni vet, det är ju alla hjärtansdag idag! :)
Sen hem och göra börja lite på svenska redovisnigen av boken för...¨
JAG HAR LÄS UT BOKJÄVELN!! :D :D
Och jag kan säga att den var väldigt bra!
Sen äkte jag ock spelade med 96:orna. Vi förlorade viseligen, men vi spelade bra! Så bra jobbat tjejer!
Sen när jag kom hem fortatte jag med svenskan sen gick jag och sola solarium med jossan, premär för mej. Och jag tror att det bara blir en gång, lite jobbigt var det..
Men nu är jag brun :)
Nu har jag precis kollar på sista avsnitten av En annan del av Köping... :(
Buhu..
Måste även tacka Erica som har gjort den nya designen!
TACK! :D
Bette Midler "The rose"

Westlife har även gjort en version av den.

Outfit från kyrkan! :)

Roset från H&M, tröja från Gina tricot, kjol från H&M, leggings från Ellos,
halsband från Bik bok, armband från Frida tidning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0