Död

Hej.
Kom nyss hem från fotbollen! Gick mindre bra, 7-1, men det var kul! Härligt att få spring på konstgräs.
Hade jävligt kul på bussen ditt och hem ;)
Jag: Lena, har du håll i byxorna mellan benen?!
Lena: Nej, det är choklad!
Hahaha, sämst humor, i know!
Erica och jag stod var sin halvlek. Trevligt!
Ligger just nu på mitt rum med levande ljus och lyssnar på musik, myyys!
Imorgon ska jag sjunga i kyrkan och spela match med 96:orna. Ska även göra klart bok redovisningen! Har ca 15 sidor kvar. Får se om jag pallar att gör veckans mode ikon idag.
Men man kanske ska börja med att läsa boken nu?
Fan, boken ligger på nedervåningen, orkar jag verkligen?


Kommentarer
Postat av: Erica

NÄR SJUNGER DU I KYRKAN?! :) <3

2010-02-13 @ 22:28:08
Postat av: Alicia

Det börjar kl 10 :)<3

2010-02-13 @ 22:58:02
URL: http://aliciascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0