Brothers and sisters

Hej, kom hem från kyrkan. Kul att vet?
Nu ska jag snart sätta på Brothers and sisters från föra veckan. Men först ska jag berätta om vad som hände igår på min 15-års dag!
När mamma och pappa hade uppvaktat mej på morgonen så åt vi brunch!
Sen så kom ju Jossan och och fick en present av henne.
Sen åkte vi ut till Marieberg! Där träffade vi Erica, ellinor, Mona Lisa, Marianne och Petter som vi tog en fika med.
Jag handlade ett par midjehöga short och två par legging, svarta och gråa, från Bik Bok!
Blev hur nöjd som helst med shortsen! Love them!
När vi var klara på Marieberg så åkte vi till Scandic och åt mat. Mycket gott!
Sen åkte vi hem och kollade på 3 millen och sen på Melodifestivalen som vi spelade in.
Tyckte det var rätt låtar som gick vidare!
Sen gick jag ock la mej.
Fast innan jag gick och la mej så läste jag ut boken Elsas mode av Sofi Fahrman.
Jag tyckte boken var hur bra som helst!
Kan verkligen remondera den! Ni som älskar mode ska läsa den!

Om ca en timme kommer mormor, morfar och amanda. Dom ska fira mej! Och ikväll kommer Marianne, Petter och Mona Lisa och äter tårta!
Bilder kommer nog senare!

Rihanna Rude Boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0