2 läxor+1 prov+disikering...?!

Usch, fattar inte att jag änns orkade gå upp imorse. Det som väntade mej var 3 läxor och ett prov, men jag tog mej upp ändå!
Först var det a-tid, sen väntade hörförståelse provet i franska! Men det förvånansvärt bra?! Det hade jag inte väntat mej.
Sen var det matte, livskunskap, lunch, SO sen var det dax för NO läxa. Gick nog också bra. Efter det så disikerade Marie lungor, hjärta, lever och njure? Usch.. Men jag tog mej igenom det också, var inte så farligt.
Sen var det HK med HK läxa, fast vi hade inget läxförhör? Maggan hade ingen koll tror jag ;)
Efter det tränade jag med 96:orna. Ska kanske spela med dom på söndag, får se hur det går att spela på Lördag då vi ska spela mot GSBK!
Nej, nu ska jag plugg, SO prov imorgon!!

Snygg, HAHA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0