15

Happy birthday to me!
Nu är det är 15 årig tjej som skriver!
Äntligen!
Jag vaknade vid sju, och mamma och pappa kommer och uppvaktar mej vid halv tio-tio.. Mehehe :)
Men då har jag ju lite tid att blogg!

Jag vill bara upplysa att Lena Borg, Cim och Daniella vara allra först med att säga grattis! Ca kl tolv skriver Cim Grattis i min logg på facebook och exakt kl 00:01 får jag ett Grattis sms från Lena! Sen kl 01:42 får jag ett Grattis sms från Daniella!
Jag har dom bästa vännerna! :)<3

Nu vet jag inte alls vad jag ska göra, något måste jag ju göra så att tiden går. Ska försöka att blogg när jag har öppnat alla presenterna :)
Ifall inte, har en bra lördag det ska i alla fall jag ha!


Vilken pasar bättre än Happy birthday song!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0