1 blogg till!

Kenza http://kenzas.se/

I Kenzas blogg skriver hon om mode och sin vardag.
Hon har en stor kärlek till bandet Tokio Hotel som hon även träffat!
Hon jobbar på MTV. Hon har även ett eget klädd/skomärke.
Skomärket heter Wildflower by Kenza och klädmärket heter Jofama.
Kommer ni ihåg föra fredagen då jag la in bilder på vad jag skulle vilja
ha från Nelly.com? Bild nr. 6 är på en skinnjacka och nr. 9 är på en klacksko.
Det har hon designat!
Dom finns att köpa på Nelly.com
Igår vann hon Aftonbaldets blogg pris inom kategorin Mode!
Hon äger även en allderes för söt chihuahua som heter Armani.
Jag gillar hennes blogg eftersom att jag tycker att det är en värdigt bra mode blogg.
Dessutom så älskar jag hennes still!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0