GBG

Hej, nu är jag hemma från Göteborg! Det har verkligen varit toppen, förutom vädret..
Åkte med tåg från örebro kl 7 i fredags. På tåget bestämde vi att vi tar och shoppar idag, vädret var inte riktigt på top, regn..
När vi kom fram så ställde vi väskorna på hotellet och gick till Nordstan och shoppade loss, jag för ca 2000 ;)
Ska visa allt sen!
Vi höll oss runt nordstan, vi hade inte så stor lust att gå längre eftersom att det spö regnade.
Sen när vi kände oss klara så gick vi tillbaka till hotellet och fick vårat rum, det var jätte fint!
Vi hade en jättebra utsikt. Amanda och pappa gick och badade medans mamma och jag var kvar på rummet. 
Sen vid åtta så gick vi ner och åt mat, var ganska virrit i resturangen. Men maten smakade bra! Sen gick vi upp på rummet och vid tolv släckte vi.

Igår var det dags för liseberg! Vi åt frukost vid nio, åh vad jag älskar hotel frukostar!, och sen åkte jag, amanda och pappa spårvagn till liseberg. Väl framme gick jag och amanda in på liseberg och pappa åkte tillbaka till hotelet.
Det var som vanligt jätte kul på liseberg! Vi hade inte så länge på oss, men vi han åka allt vi ville! Jag skulle ha gått Gasten, men när jag väl skulle gå så var det jätte lång kö och då kände jag att jag hällre åker en karusel. Så då gick vi och åkte Uppswinget! Ska istället gå gasten med konfan :)
Måste säga att Balder och Uppswinget lätt är dom roligaste karusellerna på liseberg! :D
Sen vid fem så gick vi från liseberg och kl sex gick tåget hemåt.
Var hemma vid halv tio.
Det var allt, tog inte många bilder. Rättare sagt tre. Men vissar dom sen! :)

Kommentarer
Postat av: Netty♥

sv' tack så mycket :)

2010-08-01 @ 12:45:52
URL: http://www.nettys.se
Postat av: Anonym

Vad kul med Liseberg. =)

2010-08-02 @ 08:43:07
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0