Vi har ett kanske!

Då är jag hem kommen från Örebro. Med mig hem följde en t-shirt, en foundation, en mascara och ett kanske i från Stadium och prao plats! Drar in på torsdag igen och kollar om det gick eller inte, butikschefen hade redan gått hem när jag kom..
Jg var verkligen över allt! Men alla sa bara nej, nej och åter nej. Om det inte blir stadium kanske jag ska försöka på La baguette? Hur låter det? :)

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske någon bra film? :)
Den som väntar får se!

Kofta och halsduk i från Gina Tricot, legging från Kappahl.

Monki 100:-

L'oréal, H&M 129:-

Max Factor, H&M 149:-

VÅRTECKEN!!

All snö på fotbollsplan är borta!
Åh, kan knappt bärga mig tills grässäsongen börjar!
Hääääärligt!

Kommentarer
Postat av: daniella

ofta allt är borta? :o

Sist jag åkte förbi fröjevi var det massor med snö där :p Fast det var ju iofs när vi gick i skolan.. men endå ;D

2010-04-07 @ 17:15:19
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/
Postat av: Alicia

Nepp, all gone! :D

2010-04-07 @ 20:05:12
URL: http://aliciascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0