Livet leker

Hej!
Är nyss hem kommen ifrån Marieberg. Handlade den älskade basballjackan! RIKTIGT nöjd! Och så fick jag en bh och ett par shorts/kjol  :)
Skolan var väldigt trevlig och snabb. På svenska fick vi tillbaka våra svenska uppsattser som vi lämnade in innan påsklovet. Jag skrev ju om våran stora fotbollsikon Henrik Larsson. Han var verkligen en stor och bra spelare!
Ett VG+ blev det, så jag är riktigt nöjd!
Förövrigt blev det en liten premiär idag! Jeansjackan for fram! :)
Nu ska jag lyssna på musik och fixa lite med min läxa som jag har imorgon till konfirmationen.
Fast nu drar jag och hämtar pizza, mumma!

Elov och Beny 15 minuter en kvart



Basballjackan från Gina Tricot 249:-, shorts/kjolen 199:- och bh:n 99:- från H&M

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad smala ben du har, alicia! :) :o

2010-04-16 @ 20:16:33
Postat av: daniella

glömde skriva att det var jag som kommenterade (;

2010-04-16 @ 20:16:58
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/
Postat av: MOA

åhh vad jag älskar den där tröjan/jackan. så himla snygg!! Många kramar

2010-04-17 @ 17:58:28
URL: http://cochetts.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0