Haircut

Hej, kom hem ifrån frisören för ca en timme sedan. Blev lite toppnig och att klippa upp. Det blev faktis riktigt bra, är riktigt nöjd!
Nu klipper jag mej hos Amandas kussin Emelie, hon är verkligen duktig!
Senare idag drar jag upp till Linde och har moppekurs. Sen ikväll är det Grey's Anatomy! :)


Och igår kollade jag ju på Benjamin Buttons otroliga liv.  Och gud vad bra den va!
Verkligen en se värdig film!
Jag grät mej fan igenom halva filmen!
Och Brad Pitt var ju bara lite snygg sista timmen! :o

Jag menar, hej snygg?!

Kommentarer
Postat av: -

hej! har nyss börjat läsa din blogg och sett att di inte stavar så där jättbra...faktis heter det inte. det heter faktiskt om du inte visste det. och ordspråket du har till bilden på facebook är fel. det heter klippt och skuret, inte klippt och skurit.

2010-04-07 @ 18:16:10
Postat av: Alicia

jag vet, jag har en riktigt dålig stavning. men jag försöker att stava så rätt så mycket jag kan.

Oj, det hetter det ju. Mitt fel, ska tänka på det tills nästa gång!

2010-04-07 @ 20:09:02
URL: http://aliciascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0