Ändrade planer

Hej! Ja, det blev lite ändrade planer.
Moppekursen idag gick mycket bra! Kunde man bara dissa kläderna så ;)
När jag kom hem så byte jag bara kläder och åkte in till stan med syrran.
Hon skulle kolla på en avslutningskläning, så då följde jag med :)
Ni som känner vet att av 8 av 10 gånger så handlar jag, och inget undantag idag! Blev ett par glassögon och en loka.
Sen när vi skulle åka hem så kollade amanda på tåg och såg att det gick ett tåg 15:33. Klockan var då ca 15:25. Så vi sprang till stationen och såg att min kära syster har tittat fel. Tåget gick inte 15:33 utan 15:47. Vi hade alltså stressat i onöda. Men vi fick ju i alla fall extra kondis!
Nu ska jag ligga här tills det är mat, ikväll bjuds det på grillat!! :D
Som Lena Borg skulle ha sagt: MUMMA!

Edwin McCain I'll be

Haha, suddig bild ;)

Skinnjacka från H&M, cardigan från Ellos, halsduk och tunika från
Gina Tricot, leggings från Rut m.fl.

NU KOMMER DOM...


...tha glassögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0