Äggmålning

Godkväll!
Sitter och kollar på Talang 2010 och äter pop corn. Sen ska jag kolla på Solsidan!<3
Idag har jag och min familj varit och hälsat på farmor!
Hela pappas släkt var där, så det blev en släkt påskfest!
Min kusin hade med sig sin son, Adrian, så jag, amanda och min , saknade älskade kussin, anna lekte med han idag. Vi målade ägg och spelade TV spel.
Sen åkte vi hem vid fem.
Nu har jag bara kollat på TV sen jag kom hem.
Nu kan jag inte skriva mej, SOLSIDAN BÖRJAR! :D

Shirley Clamp I dina ögon


Kommentarer
Postat av: anna

alicia alicia alicia! nu är jag duktig och läser din blogg! jag älskar dig med <3

2010-04-04 @ 18:32:10
Postat av: Alicia

anna anna anna! du är duktig du!<3

2010-04-04 @ 21:09:18
URL: http://aliciascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0