Veckans modeikon ~ Victoria Beckham

Tänkte börja med en liten punkt som jag kallar "Veckans modeikon". Varje Fredag ska jag försöka att lägga ut en bild och skriva lite grann om personen. Tipsar även hur du kan klä dig som person. Skriver idag efter som att jag inte hann igår.

Denna vecka är det:
Victoria Beckham

Asså, jag menar. Hon är nog en av världens snyggaste kläda kvinnor!
Hon har förändrat sig väldigt mycket, speciellt med sitt hår. Hon har haft
långt, blont, brunt, parch och nu har hon kort mörkbrunt hår.
Dessutom är hon ju gift med David Beckham, en av världens snyggaste
fotbolls spelade (y)
Från att se ut så här:

I börja av sin kariärr med Spice Girls.
Till att blir så här snygg:

Hur snygg 3 barn mamma som hellst!

Sno stilen!

Topshop.se 650:-          Bik Bok 199:-       Topshop.se 350:-     Christian Louboutin 4206:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0