Måndag

Hej.
Lyssnar på Spotify, just nu går Erik Grönwall "Higher". Bäst! Har inte gjort mycket mer än så idag, eller jag har laggt alla julklappar under våran gran! Nu känns det att det är jul om tre dagar :)
Vid halv fyra dra jag till Amanda och kolla på hennes nya kattunge! Sen dra vi på träning, fast jag ska inte vara med. Mår inte riktigt 100, ont i halsen och snuvig..
Tror inte det blir mycket mer idag.

Halsduk från Gina Tricot, T-shirt från Gina Tricot, mujukisbyxor
från Team Sportia

Ciao!



Kommentarer
Postat av: daniella :)

Jag ska heller inte vara med på träningen :(

Jag mår fortfarande inte bra sen jag var sjuk förut så jag får inte träna för min mamma :p

2009-12-21 @ 16:08:03
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ajdå, det var inte bra =/

Du får se till att bli frisk tills Örebrocupen ! :D

2009-12-21 @ 20:07:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0