Helgen!

Hej!
Har verkligen inte haft någon tid att blogga i helgen, fulltös hela helgen!
Lördag var det konfirmations träff. Vi hade väldigt trevligt och kollade på film hela natten. Började väl vid sju, slutade vid halv sju nästa dag.
Sena kl åtta var det bara att åka hem och sova i 4 timmar för sen skulle man upp och fixa sig till Lucian som vi skulle vara på kl halv två. Då lussade vi för Soliden och sen för ICA.
Sen tillbaka till kyrkan oc öva sen mer fix och pizza!
Sen var det dax för Lucia. Det var jättefint. Jag sjöng Carola "I denna natt blir världen ny". Det gick också jätte bra, förutom att i sluten av låten ger micken av sig ett starkt ljud och micken dör -.- Men det gick bra endå!

Och idag har jag varit i skolan. På slöjden skärde jag mej på min kniv. Jag har nog Sveriges bästa tur!
Aja, kl 6 var det lucia i missionkyrkan för föräldrarna med skolkören.
Det gick bra!

Konfirmationen

Joel

Fredrik och jag

Jag och Gullungen!<3

Flumm :s

Gissa vem?

Emelie så klart! :)

Joel igen :)

Här var vi hela natten!

Lucia

Alla i Lucia tåget

Lucia

Amanda var lucia i år :)

Josefine, Amanda och jag sjöng :)

Lucia

Utgången


Tärna ;)

Lucia med skolan

Luciatåget

Halva lucia tåget

Andra halvan

Jag sjöng

Jennifer sjöng jätte bra!

Joanna, våran fina lucia, sjöng jätte bra!
Klara sjöng också jätte bra!
Klara sjöng också jätte bra!

Sista bilden blir på snö! Det är ca 3 cm ute! :D
Nej, nu ska jag fortsätta att kolla på Svenska hjältar.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Mickan

hahahahhaha jag dissade ;D

2009-12-15 @ 16:26:07
URL: http://toybox.blogg.se/
Postat av: Alicia

Ja, jag vet ;/

2009-12-15 @ 16:56:43
URL: http://aliciascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0