Dan före dan före doppardan!

Hej.
Sitter på mitt rum och lyssnar på musik. Idag har jag inte gjort något speciellt heller. Ska städa i eftermiddag. Men imorgon ska jag åka in till örebro och köpa dom allra sista julklapparna! Nu är det bara två dagar kvar :)
Igår var jag ju hos Amanda ett tag och gud vilken söt liten kattunge dom fått, en grå randig en!
Sen drog vi på träning, jag var bara med lite eftersom att jag inte måde 100..  Fick min julklapp av Jossan också! Ett armband och ett fatt med ljus på! Helt perfekt :) Jossan fick även sin julklapp av mej. Hon fick två turkosa ramar, en vas+blomma och tvgå ljus hållare, allt är köpt från IKEA.
Tittar ut i fönstret och ser att det snöar!
Helt perfekt!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0