Ajj..

Hejsan!
Igår var jag ju hos Hanna! Mycket trevligt, det var lääänge sen! Vi åkte till Marieberg och stamplade runt på våra klackskor ;) Vi hade ju lagom ont efter!
Handlade i alla fall ett par strumpbyxor ifrån Gina Tricot och ett puder.
Jag skulle åka ett tåg som gick 20:07, det åkte ifrån mej (y) Så då skulle jag ta tåget som gick 20:17, det kom20:36 -.- Inte så road..
Och idag så var det ju Örebrocupen!! Var taggad till 1000!
Men det gick ju så där, förlorade första, andra och sista. Men tredje blev det lika! Och i den matchen (som spelades mot Lillån/Axberg/Ervalla) så koliderade jag med en tjej som heter Frida. Vi fick båda för jävligt ont! Så nu sitter jag har med ett svullet smallben och hoppar runt på kryckor -.-
Men min skada var ingeting mot vad som hände med Klara! Hon koliderade med en tje och ramlade typ på knät! Så hon fick åka till USÖ. Krya på dej Klara!

Tänkte ha min klackskor som jag hade på julafton imorgon på nyårsafton, men det kan jag ju bara glömma!
Usch, det är 20 minus grader ut nu! Prr..
Nej, nu ska jag fortsätta att kolla på "Victoria's secret fashion show 2009".


Snygg laget Nr. 1!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: daniella :)

du var jätte bra alicia! :)

2009-12-30 @ 21:38:53
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/
Postat av: Alicia

tack, du med! :)

2009-12-31 @ 12:08:57
URL: http://aliciascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0